#ToLubię

nadeszła wiekopomna chwila.
postanowiłam zaprzyjaźnić się
z WordPressem.

Obrazek

marnie mi to idzie. ale to przyjaźni dzień pierwszy, więc myślę, że wszystko przed nami. bo prawdziwe i wielkie przyjaźnie rozkwitają dopiero po latach. co więcej, za kilkanaście dni przypada enta rocznica blożkowych obiecanek – cacanek. okrągła rocznica i mam nadzieję, ostatnia. bo parę lat zajęło mi obmyślanie blożkowej strategii i po tych paru latach postanowiłam, że na obmyślaniu koniec. to samo przyjdzie.

a idąc dalej… nowe pomysły. nowa nazwa. bo hasztag to taki nowy symbol. dla mnie będzie symbolem lubienia. subiektywnego. bo lubię dużo, wiele, mnogo wszystkiego. lubię to, co tutaj znajdziesz. a i obiecać mogę, że to będzie dobre. starać się będę niezmiennie.

dobre, bo polskie. pisałam o tym wcześniej i piszę raz jeszcze. pisać będę. bo My – Polacy, robimy i jesteśmy w stanie zrobić wiele dobrego. i to docenić trzeba. a ja opatrzę to swoim subiektywnym hasztagiem. to, co lubię.

Leave a Reply

